Το WhatsApp αναπτύσσει μια νέα λειτουργία συνομιλιών επισκεπτών για μια μελλοντική ενημέρωση που θα επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν με άτομα ακόμα και αν δεν έχουν λογαριασμό WhatsApp. Η νέα λειτουργία λειτουργεί κοινοποιώντας έναν άμεσο σύνδεσμο με τον παραλήπτη, ο οποίος στη συνέχεια μπορεί να έχει πρόσβαση στη συνομιλία χωρίς να εγκαταστήσει την εφαρμογή. Αυτές οι συνομιλίες επισκεπτών θα υποστηρίζουν μόνο μηνύματα ατομικά, όχι ομαδικές συνομιλίες, κάτι που αποτελεί βασικό, αλλά όχι τον μόνο, περιορισμό.
Σύμφωνα με το WABetaInfo , η λειτουργία βρίσκεται υπό ανάπτυξη και δεν είναι ακόμη διαθέσιμη ούτε σε δοκιμαστές beta. Εικάζεται ότι οι επισκέπτες θα αλληλεπιδρούν με τη συνομιλία μέσω του WhatsApp Web, κάτι που θα επιτρέψει στη συσκευή να χρησιμοποιεί τους πόρους ιστού του WhatsApp για να δημιουργήσει μια ιδιωτική, κρυπτογραφημένη συνεδρία συνομιλίας, χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσει την εφαρμογή.
Η Meta εργάζεται επίσης πάνω σε μια νέα λειτουργία, η οποία δεν είναι ακόμη διαθέσιμη, η οποία θα επιτρέπει στους χρήστες του WhatsApp να έχουν συνομιλίες τρίτων όπου οι επαφές χρησιμοποιούν άλλες εφαρμογές. Αυτή η νέα λειτουργία συνομιλιών επισκεπτών δεν είναι αυτό. Αναπτύσσεται και διαχειρίζεται εξ ολοκλήρου μέσα στο δικό της οικοσύστημα του WhatsApp. Η Meta σίγουρα ελπίζει ότι αυτή η λειτουργία θα πείσει περισσότερους ανθρώπους να εγγραφούν στην εφαρμογή, οι οποίοι δεν έχουν εγγραφεί ακόμα.
Τα μηνύματα που στέλνετε στις συνομιλίες επισκεπτών θα προστατεύονται από κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο για να παρέχουν μεγαλύτερο απόρρητο, όπως ακριβώς θα περιμένατε όταν συνομιλείτε με εγγεγραμμένους χρήστες. Καθώς πλησιάζει η κυκλοφορία, θα πρέπει να μάθουμε περισσότερα για τις τεχνικές λεπτομέρειες της κρυπτογράφησης και της λειτουργικότητας. Αυτό που γνωρίζουμε, ωστόσο, είναι ότι οι συνομιλίες επισκεπτών θα έχουν σημαντικούς περιορισμούς, όπως η μη υποστήριξη για αρχεία πολυμέσων, φωνητικά μηνύματα, βιντεοκλήσεις ή φωνητικές κλήσεις.
Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν αυτοί οι περιορισμοί δημιουργούν πράγματι ενόχληση και απομακρύνουν τους χρήστες από την υπηρεσία ή αν τους παρασύρουν να δημιουργήσουν λογαριασμό. Θα πρέπει να δούμε αυτό να μεταφράζεται στα στοιχεία αύξησης των χρηστών που θα αναφέρει η Meta μόλις κυκλοφορήσει η λειτουργία.