tiktok.jpg


Η λειτουργία "Προσθήκη στην εφαρμογή μουσικής" του TikTok υποστηρίζεται από μια άλλη υπηρεσία streaming: το YouTube Music. Αυτό έρχεται λίγους μήνες αφότου ο γίγαντας των βίντεο μικρής διάρκειας έφερε τη λειτουργία στο SoundCloud.

Η λειτουργία «Προσθήκη στην εφαρμογή μουσικής», αν δεν την έχετε ακούσει, κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2023, αρχικά για χρήστες στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, και κάνει την αποθήκευση μουσικής πολύ πιο εύκολη.

Με αυτήν τη λειτουργία, οι χρήστες λαμβάνουν ένα κουμπί "Προσθήκη τραγουδιού" δίπλα στο όνομα του κομματιού στο κάτω μέρος ενός βίντεο TikTok. Όταν ένας πελάτης χρησιμοποιεί για πρώτη φορά τη λειτουργία, μπορεί να επιλέξει την προτιμώμενη υπηρεσία streaming από τις διαθέσιμες επιλογές και αυτή η επιλογή γίνεται η προεπιλογή για όλες τις μελλοντικές αποθηκεύσεις με ένα άγγιγμα (αυτό μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή στις ρυθμίσεις της εφαρμογής).

Η νέα ενσωμάτωση του YouTube Music σημαίνει ότι μπορείτε να αποθηκεύσετε απευθείας το κομμάτι στην υπηρεσία streaming με ένα μόνο πάτημα. Οι χρήστες μπορούν επίσης να προσθέσουν ένα κομμάτι από τη σελίδα λεπτομερειών ήχου ενός καλλιτέχνη.

Όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά η εφαρμογή "Προσθήκη στην εφαρμογή Μουσικής", οι επιλογές περιορίζονταν στο Spotify και το Amazon Music. Έκτοτε, το TikTok έχει προσθέσει το Apple Music και το Deezer. Κάθε υπηρεσία έχει μια καθορισμένη θέση για τα αποθηκευμένα κομμάτια, όπως η λίστα αναπαραγωγής "Liked Songs" του Spotify. Στην περίπτωση του YouTube Music, το τραγούδι θα προστεθεί σε μια ειδική λίστα αναπαραγωγής "TikTok Songs", οπότε δεν χρειάζεται να το αναζητήσετε αργότερα.

Το TikTok ισχυρίζεται ότι η λειτουργία "Προσθήκη στην εφαρμογή μουσικής" έχει οδηγήσει σε πάνω από 1 δισεκατομμύριο εξοικονομήσεις παγκοσμίως από την ευρύτερη κυκλοφορία της το 2024.

Σε σχετική σημείωση, πιθανότατα γνωρίζετε ήδη το τρέχον ζήτημα της απόσυρσης ή της απαγόρευσης του TikTok στις ΗΠΑ. Ο Χάουαρντ Λάτνικ, ο υπουργός Εμπορίου των ΗΠΑ, δήλωσε πρόσφατα σε συνέντευξή του στο Fox News Sunday ότι ο Πρόεδρος Τραμπ αγαπά την πλατφόρμα και τη βλέπει ως «έναν καλό τρόπο επικοινωνίας με τους νέους», αλλά οι δραστηριότητες της πλατφόρμας στις ΗΠΑ πρέπει να διαχειρίζονται από μια αμερικανική εταιρεία, όχι από την Κίνα.