Τα σχόλια στο YouTube χρησιμοποιούνται εδώ και καιρό για να εκφράσουν απόψεις, να κάνουν ερωτήσεις, να παρέχουν σχόλια, να μοιράζονται πληροφορίες ή απλώς να αντιδρούν στο βίντεο που παρακολουθούν. Ωστόσο, αυτό μπορεί μερικές φορές να αποβεί άσχημο και τα απροσδόκητα σφάλματα μπορούν να καταστρέψουν την εμπειρία.
Η πλατφόρμα κοινής χρήσης βίντεο, η οποία ανήκει στην Google, επικοινώνησε με το φόρουμ υποστήριξης της κοινότητάς της για να ανακοινώσει ότι τα σχόλια στο YouTube δεν εμφανίζονται σωστά σε ορισμένους χρήστες. Το YouTube έχει παραθέσει διάφορους τρόπους με τους οποίους το γνωστό πρόβλημα μπορεί να εμφανιστεί στην οθόνη σας.
Για παράδειγμα, τα σχόλια είναι ορατά μόνο όταν έχει επιλεγεί το φίλτρο "Τα νεότερα πρώτα". Ενδέχεται να εξαφανιστούν ή να κρυφτούν όταν έχει επιλεγεί το φίλτρο "Κορυφαία σχόλια" ή ενδέχεται να μην εμφανίζονται καθόλου. Ορισμένοι χρήστες ενδέχεται να μην μπορούν να ταξινομήσουν τα σχόλια κατά "Κορυφαία σχόλια" ή τα σχόλιά τους ενδέχεται να εξαφανιστούν μετά τη δημοσίευσή τους.
«Γνωρίζουμε ότι ορισμένοι από εσάς αντιμετωπίζετε ένα πρόβλημα όπου τα σχόλια δεν εμφανίζονται κάτω από ορισμένα βίντεο και το εξετάζουμε τώρα», δήλωσε το YouTube , προσθέτοντας ότι θα συνεχίσει το θέμα με μια ενημέρωση. Ωστόσο, δεν ανέφερε τις περιοχές όπου το πρόβλημα είναι πιο εμφανές ούτε διευκρίνισε τις πλατφόρμες (Android, iOS ή επιτραπέζιους υπολογιστές) που επηρεάζονται.
Αυτό συμβαίνει περίπου μια εβδομάδα αφότου το YouTube αντιμετώπισε ένα διαφορετικό πρόβλημα: η κάτω γραμμή πλοήγησης στην εφαρμογή Android δεν εμφανιζόταν για χρήστες σε διαφορετικές χώρες. Το YouTube έχει πλέον επισημάνει αυτό το πρόβλημα ως διορθωμένο.
Σε πρόσφατες ενημερώσεις, ο γίγαντας της ροής βίντεο κατέβασε ένα βίντεο που δίδασκε στους χρήστες πώς να φιλοξενούν μόνοι τους τα πολυμέσα τους, επικαλούμενος παραβιάσεις πολιτικής. Η τελευταία ενημέρωση για iOS φέρνει άσχημα νέα για τους χρήστες παλιών iPhone. Πολλά από αυτά είναι πλέον ασύμβατα με την εφαρμογή YouTube.
Ενώ το YouTube έχει εισαγάγει λειτουργίες όπως το Google Lens για Shorts , την ψηφοφορία για λίστες αναπαραγωγής και τα charts με τα δημοφιλή podcast , σχεδιάζει να εισάγει περισσότερες διαφημίσεις στην φθηνότερη premium κατηγορία του αργότερα αυτόν τον μήνα.