RC_Andreas
Administrator
To Facebook δοκιμάζει έναν πιο ενδιαφέροντα τρόπο παρουσίασης του News Feed των mobile χρηστών του, σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους.
Το ανανεωμένο News Feed του Facebook στη mobile εκδοχή του δημοφιλέστερου κοινωνικού δικτύου στον πλανήτη προσφέρει τη δυνατότητα της αλλαγής από τον χρήστη ανάλογα με τις προτιμήσεις του. Έτσι, το Facebook πειραματίζεται με την κατηγοριοποίηση της πληροφορίας σε διάφορους τομείς, όπως είναι για παράδειγμα το στυλ, τα ταξίδια και άλλες ενότητες, ανάλογα με το τι ενδιαφέρει περισσότερο τον κάθε χρήστη.
Με αυτόν τον τρόπο το Facebook φιλοδοξεί να γίνει πραγματικότητα το όραμα του ιδρυτή του, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ο οποίος θέλει το News Feed του κάθε μέλους του Facebook να είναι η καλύτερη και πιο προσωποποιημένη εφημερίδα που μπορεί να διαβάσει κανείς. Στο νέο News Feed θα υπάρχουν καρτέλες με θεματικές ενότητες, έτσι ώστε να ομαδοποιείται καλύτερα η πληροφορία.
Μέσα στα Feeds θα υπάρχουν και οι διαφημίσεις, εάν προκριθεί τελικά η δοκιμαστική μορφή της αρχικής σελίδας του Facebook, ενώ ο αλγόριθμος που παράγει το News Feed του κοινωνικού δικτύου αλλάζει έτσι ώστε να επιτρέπει την όσο το δυνατόν καλύτερη επέμβαση του χρήστη σε αυτόν προκειμένου να είναι η παρουσίαση πληροφορίας μία πλήρως παραμετροποιήσιμη διαδικασία.