Συχνά συναντάμε διάφορους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου κατά την περιήγησή μας στο διαδίκτυο. Πριν από την υποβολή μιας παραγγελίας, είναι σύνηθες να αναζητούμε κριτικές στην Google για να επαληθεύουμε τη νομιμότητα του ιστότοπου και την ποιότητα του προϊόντος. Τώρα, η Google στοχεύει να βελτιστοποιήσει αυτήν τη διαδικασία απευθείας μέσω του προγράμματος περιήγησης Chrome.
Για τους χρήστες στις ΗΠΑ, το Google Chrome προσφέρει πλέον αξιολογήσεις καταστημάτων για να βελτιώσει την εμπειρία αγορών στο διαδίκτυο. Η Google χρησιμοποιεί δεδομένα από τις Αγορές Google και άλλους δημοφιλείς ιστότοπους αξιολογήσεων για να προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες. Δείτε πώς λειτουργεί αυτή η λειτουργία:
- Όταν επισκέπτεστε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου στο Google Chrome, μπορείτε να κάνετε κλικ στο εικονίδιο στα αριστερά της διεύθυνσης ιστού.
- Στη συνέχεια, το Google Chrome θα εμφανίσει μια σύνοψη κριτικών που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη.
- Η περίληψη θα περιέχει λεπτομέρειες σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών, την ποιότητα του προϊόντος, την αποστολή, τις τιμές και τις επιστροφές.
Σε σχετική σημείωση, η Google ανακοίνωσε σήμερα την επέκταση της λειτουργίας AI στους χρήστες της Αναζήτησης Google στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η λειτουργία AI είναι η εμπειρία αναζήτησης της Google που υποστηρίζεται από την Τεχνητή Νοημοσύνη, παρόμοια με την αναζήτηση Copilot της Microsoft Bing . Παρόλο που μπορεί να μην είναι χρήσιμη για απλά ερωτήματα, όπως ερωτήσεις για τον καιρό ή ερωτήματα πλοήγησης, θα είναι χρήσιμη για πιο σύνθετες, πολυπαραμετρικές ερωτήσεις και απαντήσεις. Η λειτουργία AI της Google βασίζεται σε μια προσαρμοσμένη έκδοση του μοντέλου Gemini 2.5, του κορυφαίου πολυτροπικού μοντέλου AI της Google.
Η ομάδα της Google έγραψε τα εξής σχετικά με τη νέα λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης στην Αναζήτηση Google:
Η νέα λειτουργία AI θα εμφανίζεται ως καρτέλα στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης Google και είναι επίσης διαθέσιμη σε κινητά στην εφαρμογή Google για Android και iOS.